Vill du vinna ett bokpaket?

Stor premiär på Massor av ord!

Det är dags för vår första tävling. Vi slår på stort och lottar ut TVÅ bokpaket med Sandra Gustafssons böcker Maskrosungen och Svedd.

I självbiografiska Maskrosungen följer vi den gripande berättelsen om hur en flicka trots sin uppväxt kantad av missbruk och fattigdom kan växa upp till en stark och intelligent kvinna. Sandras levde med en psykiskt sjuk mamma som pantsatte hennes saker för att kunna köpa alkohol. Det fick bli Sandra som tog ansvar för hemmet och då kylen stod tom fick hon äta hos komisar.

Svedd är en psykologisk spänningsroman om en trasig människas desperata försök till att skapa en mening med livet. Helena är en kvinna vars liv under många år kretsat kring en man som gjort livet värt att leva men så en dag rasar hennes bräckliga liv samman…

För att vara med och tävla behöver du lämna en kommentar här (länka gärna om du har egen blogg) och berätta vad du skulle vilja att vi skrev mer om här på bloggen.

Tävlingen pågår till fredagen den 19 augusti. Då kommer jag och BibbloK att lotta fram två glada vinnare.

OBS TÄVLING AVSLUTAD

 

 

 

 

16 tankar om “Vill du vinna ett bokpaket?

  1. =) Murakami ja…och sånt man vill gilla. =)) Hur gärna man än vill och försöker så är det nog så. Jag har en hel kategori som är sådär. Deckare!! Så jag vill gärna bli inspirerad att läsa en sån=) Vilken ska jag läsa???
    Hej och tack=) Linda

  2. Pingback: Veckan som gått och slut på semestertider « Massor av ord…

  3. Jag är här för första gången och vill förstås veta mera om er två som skriver här, och om hur det fungerar att skriva ihop. Gör ni böckerna också tillsammans, eller planerar ni att skriva en bok tillsammans? Gillar rubrikerna över de senaste inläggen – ska genast t ex läsa ”Ett ickeboktips” och ”Ett nytt försök”. Kul med tävlingen, jag vill gärna vinna ert bokpaket.

    Min blogg https://beskrivarblogg.wordpress.com. Eller skrivsajten 1av3.se.

  4. Helt ny på sidan, kom hit via länk i utlottande författarinnans twitter. Vill gärna ha en chans att vinna hennes böcker!
    Nu ska jag kolla vad jag ”saknar” i er blogg och återkommer!

  5. Åh, jag vill gärna vinna böckerna som låter superbra båda två. När hösten närmar sig och det inte alltid är sol ute behöver man värma själen med bra läsupplevelser! 🙂

  6. Jag vill gärna vinna ett bokpaket. En lärare och en bibliotekarie kanske kan skriva om barn och ungdomars läsande? Passar inte det så läser jag gärna om era favoritromaner.

  7. Jag håller med om det någon skrev här ovan, jag vill jättegärna veta mer om klassiker som verkligen är värda ansträngningen att läsa!

  8. Pingback: Ni glömmer väl inte tävlingen? « Massor av ord…

  9. Hej! Jag är gärna med och tävlar och självklart vill jag ha många tips på bra böcker. För bra böcker kan man aldrig få nog av!

Lämna en kommentar