Flickan med snö i håret – Ninni Schulman.

Det tog bara ungefär ett år att läsa ut min andra E-bok. En bok som jag fick gratis på förra årets bokmässa. Jag började läsa den i min iPhone, men med lite för liten ruta kändes det lite småjobbigt att läsa den. Med min nya iPad kändes det mycket lättare och vips hade jag läst ut den.

Jag som egentligen inte är ett stort deckarfan tyckte den här boken var bra. Lagom fart framåt, enkelt upplagd historia som var lätt att följa. För en deckarnovis var detta alldeles utmärkt.

Kommentera

