..och så lite nya semesterinköp och fådda böcker.

Sommarpresent från jobbet:
  • Julia – Anne Fortier
  • Buzz – Anders de la Motte
  • Fjäril i koppel – Zinat Pirzadeh
  • Bröllopsfixaren – Marita Conlon McKenna

Fådda från mamma:

  • Pappas flickor – Tasmina Perry
  • Mannen i mina drömmar – Curtis Sittenfeld
  • Presidentens hustru – Curtis Sittenfeld

Pocketshopköp bara för att jag ville ha böcker:

  • Den hemliga historien – Donna Tartt
  • Mrs Dalloway – Virginia Wolf
  • Vända blad – Julie Jéséquel

Jag fick förövrigt kommentaren att jag valt väldigt bra böcker av hon som sålde böckerna till mig. Kände mig rätt nöjd med mina val då.

Ett besök i Sci-fi bokhandeln:

  • Svärdets makt – George RR Martin

20120721-221842.jpg

3 thoughts on “..och så lite nya semesterinköp och fådda böcker.

  1. Jag plockar en bok i varje kategori som jag är nyfiken på: Fjäril i koppel, Presidentens hustru och Den hemliga historien. Utöver det har sambon klickat hem hela GRRM utifall att vi får lust att hänga på hypen! Mrs Dalloway läser jag precis nu.🙂

  2. Åh, så många bra och intressanta böcker! De jag har läst älskar jag, och de jag inte läst vill jag låsa🙂

    Hoppas du kommer älska dom också!

Kommentera

