April är slut och detta lästes ut.

En långsam månad igen. Känner verkligen inte igen mig. Skyller dock lite på att Kampen om järntronen var jättetjock =). Det var mycket lättare att läsa Rovfåglarnas tid.

Kampen om järntronen – George RR Martin

Rovfåglarnas tid – Elisabet Nemert

Nu har jag dessutom påbörjat bok två, kungarnas krig, som även den är supertjock. Här räds inte tegelstenen!

One thought on “April är slut och detta lästes ut.

  1. Har fortfarande några sidor kvar i ”Kampen om järntronen”. Tror jag väntar med andra delen tills jag har sommarlov.🙂 Nemerts böcker är betydligt lättare läsning. Min favorit av henne är ”Bortom stjärnan”, vilken också var den första jag lästa av henne. Ha en bra dag!🙂

Kommentera

