Loppisresultat

En liten loppistur i början av veckan resulterade naturligtvis i några nya böcker. Jag vet att jag inte behöver dem, men jag vill ju ha dem i alla fall. Sju små böcker följde i alla fall med mig hem. På golvet ser vi en engelsk chic-lit om poker (för intressant att gå förbi), en bok om fuchsior (fått ärva en som jag förmodlingen redan dödat, men lyckats ta en stickling av) en Kristin Hannah (velat prova henne länge), en AKA-porr, Elisabet Nemert, en Tamara McKinley och sist men inte minst en jag lyckats förtränga och dessutom lyckats gömma på bilden. Får uppdatera er sedan.

Kommentera

