I min bokhylla…

Alla visar ju axplock ur sin bokhylla och jag vill inte vara sämre jag. Här har vi några av de få titlarna jag hade på A.

På golvet hittar vi Andarnas hus – Isabel Allende, Anhörig . Katerina Janouch, Anklagelsen – Sandra Brown, Att vara med henne… – Alex Schulman, A tiny bit marvellous – Dawn French, Alberts sista önskan – Mitch Albom.

Jag har inte läst Andarnas hus men den får nog hamna ganska högt upp i listan.

One thought on “I min bokhylla…

  1. Jag har också Andarnas hus här hemma oläst. Men nu har jag satt upp den på min Kill hyllvärmare-lista, så förhoppningsvis läser jag den snart!

Kommentera

