Dehlis vackraste händer – årets första ljudbok.

Lyssnade alldeles nyligen klart på Dehlis vackraste händer av Mikael Bergstrand. Det tog bara ungefär ett halvår att bli klar med den😉. Jag har lite svårt att bara lyssna på en bok. Har lätt att vandra i tankarna och tappa bort mig. Men i och med det nya året blev jag av med min samåkningskompis och det var bara jag i bilen. Vad passade då inte bättre än Göran Borg (huvudpersonen) i Indien på vägen upp till jobbet. Till historien hör också att jag pendlar långt till jobbet. Ljudbok i bilen var en riktigt succé. Jag lyssnade koncentrerat i längre perioder och kom in i boken riktigt bra. Jag och ljudboken kommer att komma bra överrens under mina tidiga mornar.

Till boken. En riktigt trevlig lyssning som är både humoristisk och ibland insiktsfull. Gillar bilden jag får av Indien som ett fantastiskt land samtidigt som den visar fattigdom och korruption. Helt ok uppläsare också.

Kommentera

