Inga nya löften här…

Nu börjar ett nytt år men hur gick det med nyårslöftena för 2011? Jag hade som plan att:
1. Bli bättre på att avsluta vad jag påbörjar
2. Ge mig själv mer lästid
3. Läsa fler ”vuxenböcker”

Jag har nog misslyckats med allt utom möjligen nummer tre. 2011 var ett riktigt dåligt läsår sett på det stora hela och sett till vad jag egentligen vill. Min läslista är en sorglig syn.

Nu stundar nya tag och i år blir det inga läslöften. Utmaningen blir istället att lyckas genomföra den där boktolvan och inte hamna i totalt läsmörker.

2012 blir också paddans år (snackar alltså läsplatta) för min del. Spännande…

20120101-173914.jpg

One thought on “Inga nya löften här…

Kommentera

