Julklappsböcker hos Fröken S

20111226-083719.jpg

Några julklappsböcker blev det som sagt. Jonas Gardells Twitterbok har redan nu gett en del skratt och Var femte invånare är en häst ska handla om Sveriges kommuner och dess slogans. I alla fall de som har slogans som sticker ut. Inget skönlitterärt i sikte, men roliga böcker från sambon. Dessutom en liten läsdagbok. Att jag redan har två likadana hemma tänker jag hålla tyst om😉

20111226-083754.jpg

Jag gillar att baka och det vill min familj uppenbarligen att jag fortsätter att göra. Här finns i alla fall recept för lång tid framöver. Cupcakes verkar vara lite av ett tema. 1001 recept i den ena och ett antal i den andra. Här ska bakas.

2 thoughts on “Julklappsböcker hos Fröken S

  1. Så härliga böcker, Leilas cupcakebok har jag tummat på till dottern… Tack för den fina vinsten som kom fram idag. Paket hade öppnat sig – så fullt med goodies var det! Tack för härlig klapp!

Kommentera

