Veckan som gått och julklappsköp.

Tävlingsstinna som vi är börjar jag med att påminna (igen) om vår lilla tävling där ni kan vinna ett bokpaket som jag fyller med smått och gott. Klicka in er och lämna en kommentar och var med och tävla.

Även denna vecka fortsätter boktipsen att hagla. Både till unga som gamla. Den här veckan har jag också hittat lite filmtips både här och där.

Vi hälsar också Emma välkommen till Sverige igen, välkommen och hoppas du får en fin och läsvänlig jul. Vi skickar också ett grattis till Ida som fått en bokkrönika i tidningen.

Tack vare Hundöra är jag nu inne och snokar på Goodreads och undrar hur jag har kunnat missa detta. Jag får också lite längt på Ali Shaws nya bok som Jessica har varit och klappat på.

Slutligen håller jag tummarna för att Miriam kommer ur sin lässvacka och får chansen att komma in i sin läsning lagom inför 2012s alla böcker. Jag vet hur det känns.

2 thoughts on “Veckan som gått och julklappsköp.

  1. Tack hoppas jag med =).

    Vann Glashuset i en tävling så ska läsa den och hoppas att den är tillräckligt lättläst så jag kommer ut lässvackan lagom till julklapparna (som jag gissar att många kommer vara böcker).

Kommentera

