Lucka 8 – Anna hos Gilla önskar.

Dagens lucka ger oss både önskelista och julklappstips från Anna som är en av dem som driver Gilla förlag.

Önskelista:
Jag hoppas förstås att det ska ligga bokpaket under min julgran. Gärna oväntade och överraskande. På att-läsa-listan finns annars just nu några av August-böckerna, kanske framför allt Amanda Svenssons ”Välkommen till den här världen” och Jessica Schiefauers ”Pojkarna”. Och så funderar jag på att ta upp bekantskapen medMina drömmars stad” och de andra böckerna om Stockholm av Per Anders Fogelström. Och, sist men definitivt inte minst, jo, ja, faktiskt,Jag är Zlatan.

Julklappstips:
Under andras julgranar lägger jag förstås hela Gilla Böckers utgivning! Men passar också på att lägga med ett par varma strumpor, det är aldrig fel.

Och jultips:
Glöm inte dagarna innan julafton. Lägg ett pussel. Baka lite pepparkakor kanske. Och dagarna efter julafton! Den 28 december är det till exempel Värnlösa barns dag. Ta hand om varandra.

Kommentera

