Lucka 4 – Ett enligt O tips.

Dagens lucka innehåller ett jultips från bloggaren Linda på Enligt O.

Jul var länge en högtid som jag hade svårt för. Jag stressades av alla måsten och njöt aldrig av de tre dagarna. Istället fasade jag inför en helg som jag fann hypad och hysterisk. Mitt bästa jultips är att tagga ner. Njuta av ledigheten, sällskapet och maten.

För att bli hungrig igen efter att ha tryckt i sig mat är det alltid skönt med en promenad. Jag gillar att lyssna på radio när jag promenerar och favoriten under den här årstiden är Vinter i P1.
I år har lyssnarna fått rösta på vinter- och sommarvärdar som de vill höra igen i ett helt nytt program. Vilka det blir får vi veta den 7:e december.

2 thoughts on “Lucka 4 – Ett enligt O tips.

  1. Ping: Vintervärdarna har presenterats « enligt O

  2. Ping: Bloggåret 2011 « enligt O

Kommentera

