Return of the reader

Jag har ju sakta men säkert tagit mig in bland de läsandes skara igen.

Just nu läser jag alltså Geim och den är ok. Lättläst, bra struktur och intressant story. Vet inte riktigt om jag tycker om språket i den, ska fundera lite mer på det.

Jag ströläser i Jakten på Mr Y som tyvärr inte riktigt fastnat än. Skriven en del i JAG-form dessutom. Inte min favorit. Ska inte släppa den än dock. Tror den har potential.

Just nu behöver jag mycket lättläst och enkel litteratur för att hitta tillbaka till glädjen. Imorgon ska det inventeras i de olästa högarna för att se vad som lockar mig mest. Naturligtvis en lista som kommer dokumenteras på bloggen.

20111104-214234.jpg

3 thoughts on “Return of the reader

  1. Min Mr Y bok har legat till sig ett bra tag. Hela sommaren faktiskt. Otroligt enerverande när man egentligen bara VILL läsa men av någon anledning så GÅR DET BARA INTE! Man har ju sina perioder so to say. På tal om inget så är jag ny läsare av er blogg, sprang på den igår när jag sökte med ljus o lykta över hur man kunde få sig en prenumeration på tidningen ”book”. Men det verkar vara en sån där SJ tidning så man får väl sätta sig på tåget lite oftare. Himla glad att jag ramlade in här i allafall
    !So long, tjingtjong!

Kommentera

