Personliga skrivböcker

Efter noggrann forskning har jag upptäckt att många bokbloggare med mig är väldigt förtjusta i olika sorters skrivböcker och almanackor med mera. Jag tror inte ni har missat att man kan göra en egen almanacka hos Personlig almanacka. Igår fick jag ett litet mail från dem som berättar att man nu även kan göra sin egen skrivbok. En liten bloggbok någon?

One thought on “Personliga skrivböcker

  1. Jag fick också det trevliga mejlet och blev faktiskt sugen på att beställa en skrivbok. Tänker att den om inte annat kommer att se snygg ut på skrivbordet och det räcker för min del. Älskar anteckningsböcker, men jag antecknar liksom aldrig något.

Kommentera

