Läst i oktober

Den sämsta läsmånaden i mannaminne. Inte sedan jag startade blogga har jag läst så lite som jag gjort nu. 3 böcker har blivit lästa och två till har blivit påbörjade.

  • Sankta Psyko – Johan Theorin
  • Brev till en bokhandel – Helene Hanff
  • Ensama hjärtan och hemlösa hundar – Lucy Dillon
Böcker som är påbörjade:
  • Geim – Anders de la Motte
  • Slutet på Mr Y – Scarlett Thomas
Bok som inte kommer bli avslutade:
  • A tiny bit marvellous – Dawn French

Jag är ledsen men det går inte. Min bristande läslust har förstört boken för mig.

3 thoughts on “Läst i oktober

Kommentera

