Läst i september

Att jobbet har börjat med dunder och brak blir rätt tydligt när jag kollar på vad jag läst i september och jämför det med vad jag läst under sommaren. Undantaget förra helgen då bokmässan med alla dess böcker och författare gav läskurvan en liten uppsving.

Under September har jag fått läst:

  • Gå din väg men stanna – Johanna Nilsson
  • Sju jävligt långa dagar- Johathan Tropper
  • En mörkrädd pojke – Justin Evans
  • Livet på Scotland street 44 – Alexander McCall Smith
  • Stjärnfabriken – Naylor & Hare
Helt enkelt min vanliga statistik för en läsmånad med jobb och träning och annat smått och gott. Ni uppmärksamma märker att en sak saknas i listan. Den engelska. Denna månad har ingen engelsk bok blivit utläst. Uppstramning på det så att mitt nyårs/läslöfte infrias!

En tanke på “Läst i september

Lämna en kommentar