Den där dagens enkäten…

Enkäter är trevligt eller vad tycker ni? Kommer ursprungligen från Dark places.

DAGENS..

Outfit: Någon slags svart spetströja fast coolare och gråa mjukisbyxor. Inte den bästa kombon men det är fredagskväll😀.
Humör: Trött och slö.
Tanke: Vilken av mina böcker ska jag läsa i nu. Vilken är jag mest sugen på….
Frukost: Müsli och vaniljyoghurt, Juice och naturligtvis kaffe.
Bok: Mest brev till en brevhandel och Sankta Psyko men slalomläser ju lite.
Låt: I think bad thoughts med Danko Jones. Skön rockig låt för att sätta igång helgen.
Hurra: Det är helg och jag ska dricka kaffe och planera blogg med Biblo K.
Bu: Att bilen kommer att kosta massor med pengar att reparera och jag måste göra det då bilen är nödvändig för mig.
Längtan: Läsning på arbetstid hade varit riktigt trevligt.
Önskan: Massor med lästid och att min rättningshög magiskt blir rättad.

Kommentera

