Augusti – ingen bra läsmånad.

Trots intensiv läsning igår så blev min statistik för augusti månad ett skämt jämfört med med övriga sommarmånaderna. Bara fem böcker lästa. Fy fy fy. Skyller på jobbstart och allt vad det innebär, träning och True talent. Dethjar helt enkelt blivit lite för mycket annat att fokusera på den här månaden och trött på kvällarna. Jag gissar att sköna slöa läsdagar kommer bli mer sällsynta och jag är tillbaka till mina fem böcker i månaden. Inte fy skam egentligen om man jämför, men jag kommer sakna sommarens läsning en masse.

  • En dag – David Nicholls
  • Doppler – Erlend Loe
  • Kriget är slut – Morgan Alling
  • Var är Alaska? – John Green (totalt glömt bort att recensera. Bra)
  • Stjärnfabriken – Naylor & Hare
4 thoughts on “Augusti – ingen bra läsmånad.

  1. Fast känns det så? Hittar jag en riktigt bra vill jag läsa sakta. Då hinner jag ju inte med så många fast det var ändå en bra läsmånad ju=)

Kommentera

