Nya läsplatser här hemma

Ni som följt mig ett tag vet att jag ständigt är på jakt efter den där ultimata läsplatsen. Jag har ett bibliotek som jag sällan sitter i (skyller på omysig fåtölj) och det har oftast slutat med att jag ligger på soffan (TV distraherar mig) eller i sängen (ögonen har en tendens att falla ihop). För ett tag sedan berättade jag om att vårt uterum skulle få sig en makeover, och nu är den klar. Den har blivit en fullträff och jag har redan suttit här ute två gånger och läst och läst. Dessutom kan jag ha datorn igång här inne utan rädsla för att den ska överhetta.

20110702-121553.jpg

För riktigt härliga sommardagar när jag bara MÅSTE vara ute och sola och ha det skönt finns det numera två solsängar att välja mellan. De är inte fy skam att ligga och läsa på heller. Jag har redan hunnit testa en av dem. 🙂

20110702-121604.jpg

7 thoughts on “Nya läsplatser här hemma

Kommentera

