Rekordjuni i läsningen.

I twitterflödet läser jag om andra (medlemmar i #snabbläsarklubben) som har en långsam månad och bara(!?) läst fyra fem böcker. Jag brukar ligga på det i månaden, men inte i Juni. Den här månaden har jag fullkomligt inhalerat böcker och mycket av den där slöa sköna semestertiden har gått till läsning. Har dessutom insett hur mkt slötittande på TV jag gör när jag kommer hem en vardag. Något som jag inte gör just nu.

Läst i juni:

  • Blodläge – Johan Theorin
  • Att rosta bröd – Roger Rosenblatt
  • Den glömda trädgården – Kate Morton
  • Naomi & Elys kyssförbudslista – David Levithan & Rachel Cohn
  • Om du bara kunde se mig – Cecilia Ahern
  • Splitter – Charles Benoit
  • Pepparkakshuset – Carin Gerhardsen
  • Harry Potter and the philosophers stone – J.K Rowling
  • Livet på Pelican court – Debbie Macomber
  • Cirkeln – Mats Stranberg & Sara Bergmark Elfgren

Jag har dubblat min läsning den här månaden och läst tvåsiffrigt. Tio stycken!! Snabbläsarklubben here i come 😉

2 thoughts on “Rekordjuni i läsningen.

  1. Ping: Mer statistik (eller att läsa andras bloggar) | Torvmossen

  2. Ping: Jag har ju glömt att berätta! « Massor av ord…

Kommentera

