Ett litet grönt paket utan snören

Det är inte alla dagar som brevlådan luktar kaffe, men idag kom det ljuvliga aromer från ett stort grönt kuvert i lådan. Mitt våriga lyxpaket har anlänt. I paketet doldes naturligtvis kaffe men också lite choklad, små marmeladburkar, doftljus och en penna. Två böcker följde naturligtvis med; Pepparkakshuset av Carin Gerhardsen som min mamma tycker är bra och Igelkottens elegans som jag redan har läst.

Tack så mycket för det fina paketet och jag hoppas allt löser sig 🙂

20110516-192039.jpg

2 thoughts on “Ett litet grönt paket utan snören

  1. Åh jag gillar Carin Gerhardsen, det är extra kul att man känner igen sig så väl eftersom jag är ifrån Stockholmsområdet 🙂

    Igelkottens elegans har jag inte läst (än?) men jag har hört att den ska vara bra 🙂 Tyckte du att den var bra? 🙂

    • Jag är nog en av de som inte tyckte igelkottens elegans var så mycket att hänga i granen tyvärr. Hade kanske lite för höga förväntningar eftersom alla hjöde den till skyarna.

Kommentera

