Slalomläsning – en liten utvärdering

Då har jag läst de böcker som jag valde ut för slalomläsning och ja, jag kan slalomläsa! :D. Inte så som jag tänkte dock med en frukost och en kvällbok eftersom jag lätt har fastnat och velat läsa i den som var mest spännande för stunden. Det är väl egentligen ingen nyhet utan det funkar väl likadant för alla. Det som är mest spännande läser man.

Med tanke på alla högar med böcker som ligger här hemma och annat nytt som jag vill läsa så är det dags att slalomläsa lite mer frekvent.

Kommentera

