En sammanfattning av Mars.

April har startat och det är dags att kolla i backspegeln och se vad som har lästs i mars. En månad med snöslask, knoppar och organiserade olästa böcker.

  • Alberts sista önskan – Mitch Albom
  • Babbeldrottningen – Meg Cabot
  • Var är Jane Eyre? – Jasper Fforde
  • Tio saker jag hatar med mig själv – Randa Abdel-Fattah
  • Ett litet snedsprång – Denise Rudberg
  • Saker som aldrig händer – Johanna Lindbäck (har inte skrivit något om boken ser jag, men gillade den)

Totalt sex böcker och jag har myst med dem alla. Ingen av böckerna har bromsat min läsning den här gången så läslusten ligger kvar på topp.

2 thoughts on “En sammanfattning av Mars.

Kommentera

