Olästa böcker revisited

På grund en brinnande läslust som väckts nu under vårens första månad, ska jag nu inventera lite i mina olästa böcker och se vad som gömmer sig där.  Jag har närmare hundra olästa böcker och det är tyvärr för mycket för att jag ska kunna ha en överblick. Det slutar ofta med att jag lånar av andra eller läser det som senast ramlade in i mitt hus och högarna med oläst växer.

Ett skönt och lugnt söndagsprojekt en sån här dimmig dag blir att se vad som gömmer sig i mina högar.

4 thoughts on “Olästa böcker revisited

Kommentera

