Afternoontea och bokprat

Nyligen hemkommen från Afternoon tea på Restaurang ETT i Göteborg. Vi var ett litet gött gäng på sju personer som delade med sig av boktips, böcker och tankar. I väskan med mig hem fick jag med mig tre nya böcker; 80 grader från varmvattnet – Karin Alfredsson, Under lejonets blick – Maaza Mengiste och Var är Jane Eyre – Jasper Fforde.  HUR kul som helst och extra roligt att ha ett ansikte på några bloggare och träffa likasinnade i närheten.

Roligt initiativ som verkligen triggade igång läslusten lite extra. Har därför lyckats placera mig i fåtöljen inne i biblioteket för en liten mysig lässtund. Har också (tro det eller ej) lyckats skaffa fram en ny liten hög med böcker jag kan tänka mig att byta bort nästa gång.

One thought on “Afternoontea och bokprat

Kommentera

