Nyheter i bokhögarna

Här kommer några trevliga bokhögar med de senaste inköpten under sportlovet. Nu ska det vara lite köpstopp för min del med undantag för min Londonresa i april. Men men, jag har att göra 🙂

Bokhögen nr ett är från Adlibris med tre engelska titlar; Knit two, The ask and the answer, Coffee at Lukes. Ignorera de vissna bladen

Bokhög två innehåller lite chiclit. Böckerna hittades framför en Thairestaurang i ett köpcentrum. 25:- styck kan jag leva med. Stjärnfabriken, Babbeldrottningen och Känd till 4%.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bokhög nr tre kommer från Bokias rea. Ja precis, den där rean som jag klankade på i ett tidigare inlägg. Halv åtta hos mig, Vansinne, Me and Mr Darcy och Stately Pursuits.

3 thoughts on “Nyheter i bokhögarna

  1. Tänk att det alltid är så kul att läsa om folks bokhögar! Den där lilla skylten, Jag har läst talas om det, har du gjort den själv? Fyndig text, precis så är det ju numera!

    • Jag är också väldigt förtjust i andras bokhögar. Skylten har BibbloK gjort till mig eftersom jag använder uttrycket ibland. Nu har den hedersplats i fönstret. Hon har fått en med texten Café Cyklonen eftersom hon alltid är på G.

Kommentera

