Day 11 – A book you hated

Usch och fy så bloggslapp jag varit med 30 days of books. Jag skyller på en intensiv arbetsvecka med mycket att göra, öppet hus och några motgångar. Nästa vecka har jag tack och lov LOV och kan äntligen få sova…och rätta lite nationella prov och annat smått och gott.

Nu till ämnet. Det är väldigt sällan som jag har tvingat mig själv att läsa ut en bok jag verkligen hatat. Därför är det väldigt svårt att hitta en bok som jag verkligen hatat. Den bok jag minns att jag verkligen tyckte illa om att läsa är De modlösa av John Lapidus. Svårförståelig och den blev omöjlig för mig att läsa ut.

Kommentera

