Februaris böcker.

Jag tänkte att månadens tema skulle gå i det lånades tecken då Februari är en biblioteksmånad. Men jag måste ha blivit påverkad av det här med serier för hittills har det nästan bara blivit delar i sådana.

TRE – Del 5 och 6 utlästa.

Cedar cove – Lycka på Rosewood lane läst (ja, jag vet att det är sliskig romantik, men jag gillart! ;-))

Kaostriologin – Nyligen startad och helt ny för mig. Verkar vara lite fantasylikt.

Som ni ser, massvis med serier. Får köra en ny bokmånad om ett tag och se om seriesmaken har förändrats.

Kommentera

