Day 04 – Favorite book of your favorite series

Den här bokiga månaden börjar lite dåligt tycker jag då jag fortfarande har dålig koll på mina bokserier. Läste mest serier som liten och då var det Kittyböcker som slukades. 

Oftast brukar det vara första boken som jag faller mest för men sedan blir jag lite trött på serien och lägger ner läsningen. I hungerspelserien tycker jag definitivt om första boken bäst och samma sak i ful-serien.

Jag märker ju att jag får komma ikapp mig lite i serieläsandet. Har ju läst Arne Dahls Misterioso som handlar om 10-gruppen men inte läst nummer två. Kanske är dags för det.

Kommentera

