Day 03 – Your favorite series

Hmm, hur många böcker krävs det för att det ska räknas till en serie. Det har blivit en del triologier under sommaren och då främst ungdomsböcker. De borde väl räknas som serier eller? Jag tycker mycket om Hungerspelen av Suzanne Collins och jag tror jag får räkna dem som favorit just nu. Jag gillade även Scott Westerfelds serie Ful. 

Just nu håller jag även på att läsa serien TRE, men är dock inte helt såld på den. Har läst sex delar hittills men nu får jag en välbehövlig paus från den då en elev på skolan har lånat de andra delarna.

One thought on “Day 03 – Your favorite series

Kommentera

