Blogginspirationen tryter.

En vecka har gått och inga inlägg från Fröken S. Jag tittar in på bloggen varje dag, men får inte ur mig något jag vill dela med mig av. Inget nytt utläst har det blivit i veckan heller. Håller fortfarandepå med mitt mord i eiffeltornet. Bra bok, men liksom blogginspirationen har läskoman lyst med sin frånvaro. Är definitivt inne i en lässvacka nu på alla sätt.

Men men, som med alla svackor måste det komma en trevlig uppåtkurva snart. Kanske ni har någon bra hjälp att ge?

One thought on “Blogginspirationen tryter.

  1. Det är svårt, men för mig hjälper det ofta med någon deckare… 😉
    Å andra sidan måste man ju ha bloggsvackor om man ska ha tid att läsa ikapp eller pyssla ikapp eller vad man nu vill skriva om. 😉

    KRAM

Kommentera

