Pappa tycker jag ska skriva en bok….

…och tyckte jag borde ha ordentliga pendon för att kunna göra detta. Det är rejäla saker gjorda i svart marmor (god tyngd i dem) En är vanlig kulspets och den andra är en reservoarpenna. Har dock inget bläck till reservoarpennan men pappa har beställt på E-bay 😉 Han älskar det stället.

Lilla pappa har alltså köpt en helt egen julklapp till mig. Det är något han gör sällan då mamma alltid har gjort det. Vi får väl se om det blir en bok skriven någon gång, men nu har jag i alla fall rejäla verktyg. Under tiden funkar de alldeles utmärkt att skriva listor, tankekartor och andra saker med.

2 thoughts on “Pappa tycker jag ska skriva en bok….

  1. Börjar tänka på ”Vindens skugga” när jag läser om pennorna – där huvudpersonen går och trånar efter en alldeles speciell penna och han är säker på att han ska kunna skriva sitt mästerverk så fort han får just den pennan! =) Eller kanske det är ”Ängelns lek” jag tänker på ….

Kommentera

