Offerrit är kanske inte en kvällsbok innan läggdags.

Ok, jag har nu fått lära mig den hårda vägen att Offerrit kankse inte är den bok jag ska läsa innan jag somnar. Hade häromkvällen en jobbig mardröm som inte blev bättre när jag vaknade upp och lyssnade till vartenda ljud utanför. Det här helt fantastiskt hur många skumma ljud som finns när man ligger och lyssnar efter dem. Ett mycket gott betyg dock eftersom boken är i skräckgenren.

Jag har nu övegått till sliskig romantik och gullegull till kvällslektyr och Offerrit är numera förpassad till morgonen/dagen.

3 thoughts on “Offerrit är kanske inte en kvällsbok innan läggdags.

Kommentera

