Lucka tjugotre: Planer inför julledigheten

Så här dan före dopparedan är det sags att börja varva ner för julens familjemysighet. Dessutom är det dags för en lite länge period med lugn och med lugnet naturligtvis lite läsning. För egen del har jag inga speciella läsplaner. Det får bli lite av det jag känner för. Jag hoppas på lite lättsmält litteratur av olika slag. Dessa böcker ligger i min hög med olästa böcker och platsar in på listan:

  • Igelokottens elegans – Muriel Barberry
  • Skynda att älska – Alex Schulman
  • Persikosommar – Jodi Lynn Anderson
  • Ac/Dc Maximal rock&roll – Murray Engelhart.

Som jag tidigare skrivit i månadens tema så vill jag inte ha några fasta listor i december utan hoppas kunna läsa vad jag vill utan att ha några speciella planer med min läsning.

Har ni några speciella planer med er julläsning eller ska ni bara ta det lugnt och bara umgås med familj och läsa när andan faller på?

2 thoughts on “Lucka tjugotre: Planer inför julledigheten

  1. Jag gillade verkligen Skynda att älska… Läste ut den på två bad och blandade salta tårar med kallt badvatten… Brukar inte gråta av böcker men kanske var jag extra känslig då 😉

Kommentera

