En Cherryaward

Jag vet att den här sötsaken redan har cirkulerat runt i bloggvärlden flera varv och hoppat över oss, men äntligen har den hamnat här hos Massor av ord! Awarden kommer från Fia på Fipeworld och hon vill veta vilka favoritförfattare vi har.

Regler:
1.  Tacka o länka den du har mottagit priset av.
2.  Kopiera prismärket till din blogg.
3.  Berätta vilka tre författare du räknar bland dina favoriter, och nämn en favoritbok per författare.
4. Skicka priset vidare till fem mottagare som du tycker förtjänar det (Läs: som jag vill veta vad de läser).

Fröken S favoriter:

 – Joanne Harris är en stor favorit som jag samlar lite på. En av favoriterna är Gentlemän och spelare.
–  Precis upptäckt Alexander McCall Smith och damernas detektivbyra men gillar den skarpt. Mysdeckare.
Michael Connellys Poeten är en av mina absoluta favoritdeckare.

BibbloKs favoriter:

Joyce Carol Oates och främst hennes ungdomsböcker; Stor i käften 
Arne Dahls serie om A-gruppen. Jag gillar alla de jag läst men en av favoriterna är Europa Blues
Daniel Woodrells en helvetes vinter sträckläste jag.

Skickar den vidare till alla som läser vår lilla blogg och vill dela med sig av lite lästips 😀 

2 thoughts on “En Cherryaward

Kommentera

