Grattis i efterskott.

Bokbloggar.se fyllde ju då ett år i fredags. Något jag inte riktigt hängde med på. Bokbloggar är en av de grupper som jag är med i på Facebook och den underlättar verkligen när det gäller att hålla mig uppdaterad på bokbloggsfronten. När jag väl skaffar Iphone någon gång i framtiden hoppas jag att jag även kan ha den som en liten app.

Självklart vill även jag vara med och tävla om ett bokpaket med valfritt innehåll. En boknörds våta dröm. Grattis än en gång Bokblogar.se. Hoppas ni fick fina presenter 😉

Kommentera

