Statusläge

En vecka när niorna praoar. En lugn vecka tänker nog de flesta men nej. Snarare miljoner saker att ta tag i såsom betygsvarningar och omdömen. Dessutom är jag duktig och är VFU handledare (tar hand om lärarstudenter) inte bara för en utan för två trevliga prakitkanter. Man kan väl säga att jag varit rätt så slutkörd och det har tyvärr påverkat bloggen litegrann.

Det betyder inte att jag åkt hem, däckat och inte orkat läsa. Hittills har jag läst ut Två systrar och del tre i TRE serien. Recensioner kommer. Jag har även påbörjat min andra tegelsten; Lyckan är en sällsam fågel. Jag hoppas att jag får lite blogg- och lästid i helgen för att uppdatera lite. Hoppas ni fortsätter att hitta hit. Vi lever fortfarande!

Kommentera

