Paket!

Idag när jag kom hem låg det en avi på dörrmattan så det var så klart bara att vända ut i snövädret igen för att hämta hem härligheten. Nu har även jag fått ett fullknökat grönt kuvert och jag är imponerad över hur mycket et går att få ner i kuvertet. Ett STORT tack till min hemliga bokvän som verkar vara av den pyssliga sorten, både tekoppsmatta och book thong fanns i paketet. Dessutom både te och surt och sött godis. Hundraåringen har jag inte läst och en glad och rolig bok kunde faktiskt inte passat bättre in än just den här veckan så TACK igen.

Man borde i allmänhet skicka mer paket 🙂 Nu är jag lässugen!

3 thoughts on “Paket!

Kommentera

