Tack tack för mitt bokpaket.

Idag hade det dykt upp en trevlig överraskning i brevlådan.

Jag är grymt imponerad av Camillas packningsförmåga. Mitt bokpaket är verkligen fullproppat med massor av roliga saker. Mitt paket tillbaka känns nästan mesigt i jämförelse. I L-paketet har hon lyckats klämma in massor med choklad, naturgodis och tuggummin. Tre pocketar (Skulptrisen – Minette Walters, Baby Jane – Sofi Oksanen och Känner vi varann – Karen Sheperd), glitterfärg, en ängel, te, film (tillsammans är man mindre ensam, yay) och ulliga strumpor.

Tack så hemskt mycket Camilla för det fina paketet. Det är verkligen värmande en förvirrad måndag som denna.

5 thoughts on “Tack tack för mitt bokpaket.

  1. Kul att du gillade paketet, jag tackar för ditt med, det innehöll bara sådant jag blev glad över, den gröna färgen som matchar bäst är ljusen, bokmärket och Browns bok. Har tagit ett foto som jag förhoppningsvis ska få in på bloggen snart, det har strulat lite förrut med bilder. Har tyvärr haft lite mycket så stackars bloggen saknar inlägg från i november men det ska komma.
    Tack för ditt paket. /Camilla

    • Det var skönt att höra. Hoppas du inte har läst böckerna. Jag har läst borta bäst och gillade den, men den förlorade symbolen har jag inte läst än. Misstänkte att det var en ljus grön som var favoriten, men det är inte lätt att hitta böcker i den nyansen. De flesta böckerna är tråkigt svarta 😉

Kommentera

