Sammanfattning av oktober.

Sista dagen i oktober, Halloween och äntligen, äntligen klar med den första av två tegelstenarna; Pestens tid. Den tog BARA tre veckor att läsa ut. Den här månaden har det därför inte blivit läst så många böcker. Totalt har det blivit fyra böcker. Jag skyller på att min tegelsten bromsade mig ganska rejält.

Oktobers tema har varit manligt och böckerna jag valde ut var:

  • Pestens tid – Stephen King (tegelstenen)
  • Dödens viskningar – Simon Beckett
  • Damernas Detektivbyrå – Alexander McCall Smith
  • Utan ett ord – Linwood Barclay

Tyvärr har jag inte följt min lista så bra den här månaden och har bara läst två(!??) av titlarna; Damernas detektivbyrå och Pestens tid. Utöver dessa två har jag hunnit med och fuska med boken Revolt och som avslutning idag har jag läst ut andra delen i TRE serien; Den farliga kyssen. En skönt lätt bok i jämförelse med min Kingbok.

3 thoughts on “Sammanfattning av oktober.

  1. Ja, det är ju rätt så många sidor i Pestens tid! 😉 Du får räkna den som minst tre böcker!!! Maratonmarschen har jag inte läst! Får nog ta och läsa den!

Kommentera

