En liten utmaning

Inne hos Tekla maräng hittade jag en liten trevlig utmaning som sitter fint en lördag. Fem frågor, fyra svar på varje =) Here we go.

4 TV-program som jag ser:
Sos Västkust
Svenska Hollywoodfruar
Idol
Så mycket bättre

4 saker jag gjort idag:
Varit på kalas för kusin och kusinbarn
Städat köket
Lagat flygande Jakob
Städat ur öppna spisen och ställt in värmeljus *mys*

4 saker som jag längtar efter:
Lite ledighet
Ett rent hem
Nyutslagna blommor
Hotellfrukost

4 saker på önskelistan:
Ny bil
Ny dator
En Kitchenaid, gärna röd
En sundare livsstil

4 saker som jag avskyr:
Höjder
Förkylningar
När jag inte presterar på topp
Kyla

Jag utmanar alla som känner sig sugna =) Ha en underbar lördagskväll med hög mysfaktor.

Kommentera

