Men S:et – hur går det med tegelstenen?

Min tegelsten har varit igång rätt så länge nu och jag skyller på det vanliga; jobbet, bilpendling och förkyling. Just nu har jag läst ungefär 300 sidor av 700 i Stephen Kings Pestens tid och den börjar bli mer och mer spännande. Just nu har i stort sett hela mänskligheten utrotats i någon slags sjukdom och de människor som överlevt börjar ta sig ut i USA för att hitta andra överlevande. Vissa ensamma har börjat para ihop sig och andra har hittat grupper. Samtidigt är det en mörk man med röda ögon som jagar dem i drömmarna. Spännande värre.

Jag vet nu varför jag undviker inbundna tegelstenar, för de är ju riiiiiktigt otympliga att hantera.

Nu, Te i stor mugg.

Kommentera

