En helg utan läsning men med en stor utmaning

Tyvärr har inte helgen gått i läsningens tecken och jag har sorgligt mycket kvar i min tegelsten. Men ny vecka betyder nya tag.

Helgen har istället för läsning bjudit på en utmaning deluxe. Jag har utmanat min höjdrädsla genom att klättra klättervägg. Vilken adrenalinkick! Vi var sex tjejer varav tre av oss är väldigt höjdrädda som tog oss an utmaningen på ett klättergym. Vi kom alla upp på väggen inte bara en gång utan flera. Armarna är ganska stela idag . Är så stolt över mig själv och de andra tjejerna som vågade utmana sin rädsla. Dessutom kan vi alla tänka oss att göra det igen.

I veckan som kommer har jag tänkt att gå med i ett pocketutbyte som En bok om dagen håller i och bli klar med min tegelsten. Kommer att vara ensam hemma hela veckan så jag kan lägga mycket tid på att läsa.

Kommentera

