Mina val till månadens tema

Jag hakar på bibbloKs tema den här månaden istället för att köra på eget och kör även jag på lite manligt. Lite typiskt att den bok som lockar mest just nu är Lyckan, kärleken och meningen med livet av Elizabeth Gilbert, men jag ska hålla mig lite. Manligt passar även bra då en av mina tegelstenar i tegelstensutmaningen är en Kingbok så får vi se hur det går. Jag gör inte listan så lång utan hoppas hellre att det blir möjlighet till att välja något valfritt. Mina manliga författare den här månaden blir:

  • Pestens tid – Stephen King (tegelstenen)
  • Dödens viskningar – Simon Beckett
  • Damernas Detektivbyrå – Alexander McCall Smith
  • Utan ett ord – Linwood Barclay

Dessutom borde väl bäste Fjodor få lite lästid nu. Han har varit ganska försummad de senaste månaderna.

2 thoughts on “Mina val till månadens tema

  1. Vilka bra böcker du valt!!!

    Jag har också läst till idol i veckan och tycker som du att det fungerar bra!

    Vad härligt med ett helt rum för dina böcker! Låter som en härlig plats att sitta.

    Vad underbart att du var så omgiven av böcker när du var liten!

Kommentera

