Summering av septembers läsning

Läsningen i september har minskat ganska dramatiskt efter sommarens läskoma men jag har ändå behållt lite läsfart in i september. Sju böcker har jag lyckats hinna med.

  • Bibliotekskatten Dewey – Vicki Morton
  • Bögslungan – Per Alexandersson (jobbet)
  • Fem personer du möter i himlen – Mitch Albom (bibblan)
  • Känn pulsen slå – Berny pålsson (bibblan)
  • Kyrkogårdsboken – Neil Gaiman (jobbet)
  • Ett hål i själen – Kjetil Johansen (jobbet)
  • Skuggbiblioteket – Mikkel Birkegaard (bibblan)

När jag gick igenom mina gamla inlägg såg jag att jag inte skrivit något om De rätta, den tredje boken i FUL-serien av Scott Westerfeld. Ska samla några tankar kring den och återkomma.

2 thoughts on “Summering av septembers läsning

  1. Jag tycker du ska vara nöjd med dina sju. Alla kan inte läsa som mig. Jag är onormal! 😉 Men jag såg flera titlar bland dina sju, som jag vill vill vill läsa. Bland annat Bibliotekskatten Dewey – Vicki Morton och Kyrkogårdsboken – Neil Gaiman!!!

    • Jag rekomenderar verkligen bibliotekskatten Dewey. Den säger det jag alltid misstänkt. böcker och katter är en mycket bra kombination. Å min sambo är allergisk 😦

Kommentera

