En bok-cirkel (eller ja, inköpen från mässan dårå)

Här är då mina mässpockets. Mästerligt utlagd som en cirkel. Därav det fyndiga namnet 😉

På min inte allt för vackra sovrumsmatta har vi i klockans riktning:

  • Utan ett ord – Linwood Barclay
  • AC/DC – maximal rock’n’roll – Murray Engelhart
  • Älskdade syster – Joyce Carol Oates
  • Antikt och loppis i Bohuslän
  • Skynda att älska – Alex Schulman
  • Persikosommar – Jodi Lynn Anderson
  • Livet på Scotland street 44 – Alexander McCall Smith
  • Damernas detektivbyrå – Alexander McCall Smith
  • En mörkrädd pojke – Justin Ewans
  • Bibliotekskatten Dewey – Vicki Myron
  • Midvinterblod – Mons Kallentoft
  • Det blödande hjärtat – Andrew Taylor
  • Lycka, kärleken och meningen med livet – Elizabeth Gilbert

Mest sugen just nu är jag på boken om bibliotekskatten Dewey och mässans frågetecken är det blödande hjärtat. Egentligen ville jag ha köpt presidentens hustru men den ska mamma skänka till mig så då fick det bli något annat. Den här lät lite intressant. Pillade lite på böckerna om Sookie Stackhouse, men hade svårt att se vilken av böckerna som var del ett. Intressant är jag har läst om eller blivit tipsad om övriga böcker. Antingen är jag väääldigt långt efter när det gäller nysläppta böcker eller också läser jag på tok för många bokbloggar. You decide 😉 

Utöver böckerna blev det några tidningar från tidningstorget. Alltid trevligt med lite omväxling bland böckerna.

4 thoughts on “En bok-cirkel (eller ja, inköpen från mässan dårå)

Kommentera

