Samlar på boklistor inför mässan

I den hör lilla sötsaken samlar jag just nu titlar och annat smått och gott som jag vill se, hitta och göra under bokmässan. Att gå på bokmässan har blivit lite av en tradition som jag och min mamma håller stenhårt på. Tyvärr kommer jag inte ha möjlighet att möta upp andra bokbloggare under mässan. Kankse eventuellt titta förbi bloggcafét inne på mässan, men eftersom jag är där på lördagsförmiddagen är jag tveksam. Hoppas alla som ska dit får härliga dagar 😉

2 thoughts on “Samlar på boklistor inför mässan

  1. Lista gärna dina måsten under mässan. Kanske kan man få sig ett tips 🙂 Jag är där på fredagen. För mig är området runt nallescenen viktigt. Amnestylotteriet brukar jag också prova min lycka i.

    • Amnsestylotteriet är jag också och drar lotter i varje år. I adlibrismontern kan man roffa åt sig billiga pocketar. Annars gillar jag mest att strosa runt och kolla in människor och montrar och se om det dyker upp något nytt=)

Kommentera

