Månadens tema: Lånat

Den här månaden tänkte jag fokusera på de böcker som jag har lånat hem från jobbet och biblioteket. Jag har några kvar från de olika högarna jag släpade hem i början av sommaren samt två av de senaste jag lånade hem. Dessutom har jag ökat på lånelistan från jobbet med Kyrkogårdsboken av Neil Gaiman (Det verkar inte som att jag kan låta bli böcker). Jag tror inte att jag kommer att hinna läsa ut alla låneböcker som ligger här hemma men en fem stycken borde jag hinna med.

One thought on “Månadens tema: Lånat

  1. Ping: Tema i september: Böcker på hög « Massor av ord…

Kommentera

