Skäl till att köpa böcker.

Bokbabbel har en skön lista på 25 olika skäl till bokköp. Många av punkterna på listan känns väldigt träffande och trots att jag har massor med olästa böcker i hyllan (*host host*) så slinker det allt in en ny bok här och där från olika håll och med mycket skäl.  Till min egen lista skulle jag vilja lägga till de här fem punkterna och göra listan till 30 skäl till bokköp.

26. Jag har inga roliga böcker att läsa hemma just nu.
27. Den här säger alla i bokbloggsvärlden är så bra så jag måste också läsa den.
28. Det är futtigt att bara beställa EN pocket från adlibris/bokus.
29. Köp fyra betala för tre……
30. Jag måste ha boken till min bokcirkel.

2 thoughts on “Skäl till att köpa böcker.

  1. Bra tillägg, jag har fått några andra tillägg i kommentarerna och dessutom kommit på några till själv, kanske jag borde göra en uppföljare 😉

Kommentera

