Sommarläsning part 3

Jag köpte även fyra nya pocketar häromdagen för presentkortet från jobbet (en liten slant på Bokia). Tyckte det var lika bra att ta fyra och betala för tre. Dock blev jag lite sné över pocketpriserna på Bokia. En pocketbok för 84:- känns inte riktigt rimligt. Jag förstår att Bokia måste ”överleva” i och med att allt fler handlar på nätet. Men att ha dubbelt så högt pris på en pocket känns lite väl saftigt. 50-60:- Känner jag är rimligt, då tror jag att fler skulle kunna impulsköpa en bok när man ändå ser den och tycker att den verkar bra. Eller vad tror ni?

På bilden ser vi:

  • Lilla hjärtat – Sophie Hannah
  • Sarahs nyckel – Tatiana de Rosnay
  • Kärlekens arkitekt – Emilio Caldéron
  • Ängelns lek – Carlos Ruiz Zafon

Har redan läst ut Sarahs nyckel och en liten recension följer snart. Har ju som sagt ett otroligt läsflyt just nu ;-).

Kommentera

